سفر به سرزمین لگوها (LEGOLAND)، مالزی


سفر به سرزمین لگوها (LEGOLAND)، مالزی + تصاویر

لگولندها پارک‌های بازی هستند که توسط شرکت مرلین اینترتینمنت ساخته می شوند. اولین نمونه‌ی این پارک‌ها ۵۰ سال قبل در دانمارک، کشور مادر لگو افتتاح شد و تا نزدیک به سی سال بعد کسی به فکر افتتاح شعبه‌های بین‌المللی نبود، اما در حال حاضر، پنج پارک سرگرمی لگولند در بیلاند دانمارک، ویندزور انگلیس، گانزبورگ آلمان، کارلزبد ایالت کالیفرنیا در آمریکا و وینتر هون ایالت فلوریدا در آمریکا پذیرای دوستداران این اسباب‌بازی‌های فکری هستند. به غیر از این‌ها ۴ مرکز خلاقیت لگولند هم در آلمان و آمریکا و انگلستان واقع شده‌اند.
لگو در ۳۴ کشور جهان نمایندگی فروش رسمی دارد و مالزی هم یکی از این کشورها است. اما استقبال آسیایی‌ها از این برند باعث شده تا مالایی‌ها میزبان اولین لگولند آسیایی، در منطقه‌ی توسعه تجاری اسکندر شوند. اسکندر در ایالت جوهور در جنوب مالزی واقع است و یکی از مترقی‌ترین ایالات مالزی به شمار می‌رود.
لگوها قطعات پلاستیکی آجر مانندی هستند که با وجود سادگی‌شان، می‌توانند به هرچیزی که فکر کنید تجسم ببخشند. این آجرهای رنگی عمری ۱۲۰ ساله دارند، قبلا چوبی بودند و کم کم با پیشرفت فناوری در اواسط قرن گذشته پلاستیکی شدند. لگو لند در فاصلی 330 کیلومتری از کوالالامپور و نزدیک به مرز سنگاپور واقع شده است . برای مسافران تورهای مالزی+سنگاپور فرصت خوبیست تا یک شب اقامت در هتل و این مجموعه را در راه رسیدن به سنگاپور تجربه نمایند.

 

 سفر به سرزمین لگو ها

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: